Post by goihtoncamhardrant on Mar 14, 2022 3:04:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fall Dudes (Early Access) ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fall Dudes (Early Access) IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode glitch penge ▞▞▞
▞▞▞ Fall Dudes (Early Access) 2022 version ▞▞▞
Dette spil er fantastisk og attraktivt, men det kan forbedres i dets grafik ligesom det originale fall guys-spil på pc, og kontrollerne burde være justerbare, håber de vil prøve at forbedre det, selvom det er fint spil😊😊😊😊
Dejligt spil, men har brug for nogle forbedringer, 1.efter at have spillet en kamp, blev jeg nødt til at genstarte det.
Udviklerne vil bare have penge, jeg kan ikke tjene peps længere, der er en masse fejl, og de siger multiplayer den 5. oktober, men ingen tegn på, at det er en dårlig vane, de giver så mange annoncer, så de kan få pengene, først siger de, at der er "play-butiksfejl" hvad med andre spil, der er mange spil, hvor multiplayer kom på den nøjagtige dato, siger ingen problemer eller undskyldninger, det er bedre ikke at være grådig, og bare ved det oprindelige efterår, fyre bare forlad kopiversionen, jeg mener ikke hader, men jeg kan ikke lide dette!! !!!!!!!!!
Dette spil er ligesom efterår, men det har ikke flere niveauer, og dette spil er ikke online, og vi kan ikke spille dette spil med venner. Altså 3 stjerner.
Servere arbejder ikke højt ping under spil lag-gy
Fall Dudes (Accesso anticipato) Arcade xfiy
Dejligt spil, men vær venlig at reparere den ramte og halte venligst??!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det har et godt potentiale, men kameraet er virkelig svært at kontrollere, og det var ikke særlig underholdende. Det virker haltende, men det er det ikke.
Jeg giver ham 3 stjerner hvorfor. 1 stjerne for bedre gameplay, en stjerne med gode kontroller og en stjerne for kun 3 spil, men jeg giver ikke 2 stjerner, fordi den har intet som ingen mønter til at købe outfit, køber mange andre evner, halter så meget, så meget, jeg kan ikke forklare det er værst
Dette spil er ligesom efteråret fyre, men den eneste forskel er, at her spiller vi med bots og i efteråret fyre spiller vi med rigtige spillere...snydt offentligheden😡😡...Fortalte, at med 5. oktober ville opdateringen af multiplayer mode komme.. .men intet ændrede sig med opdateringen..
Skrald så meget forsinkelse til det punkt, hvor jeg ikke engang kan bevæge mig. Spil efterår gutter i stedet, ingen forsinkelse der. Hvis der var negative stjerner, ville jeg stemme negative uendelige stjerner, så slemt er det. Fald ikke for disse botanmeldelser.
Ret sjovt, ikke rigtig to annoncer værd mellem kampene for hvor korte de er. Trænger til arbejde.
Plz forbedre kontrollerne og gøre det online der er mange bots, jeg vil foreslå jer alle at spille snuble guys i stedet for dette spil, min oplevelse var helt fint
Efter hvert spil er jeg nødt til at genstarte spillet for at spille, ellers hænger det fast ved indlæsning.
Plz tilføj nogle flere niveauer og ja dette spil er godt, men slutniveauet er altid det samme plz skift det og alt er godt, men bare 4 stjernet forbedre det jeg sværger jeg vil give 5 stjernet og jeg vil sige der er masser af bots tak
Jeg har lige downloadet spillet, det er bare lidt efterår gutter, men det er ligeså sjovt på mobilen, det er et rigtig godt spil med god grafik og gode kontroller, jeg vil ikke sige det bedste bcoz der kan laves ændringer i dem som at tage fat i hinanden EX ikke meget at sige bare venter på multiplayer-opdateringen, hvis det vil være godt, vil jeg 5 stjerner efter opdateringen
Podcasten Level BackUp har tatt sommerferie, men podcast blir det uansett! ... Vi er også innom Cinders-mod'en til Dark Souls 3, early access-favoritten
det væmmede mig. Grafikken er dårlig, men kontrollerne er stadig ok. Det væmmede mig, fordi alle de andre spillere er AI, ikke rigtige mennesker
Annoncen afspilles, selvom jeg ikke vil se den, og spillet sætter sig normalt fast på 80% og indlæses ikke længere. Dejligt, men en generel ubehagelig oplevelse.
Forøg grafikken og stop med at tillade botts i spillet .....tillad rigtige spillere og plzz aktiver multiplayer-gameplay ......vi vil have det senest den 12. oktober, ellers afinstallerer jeg det senest den 12. nat ...... ..med 51 spillere tab i efteråret dudes
Meget godt spil ligesom "FALL GUYS: ULTIMATE KNOCKOUT" ikke helt det samme. Jeg gav en stjerne mindre, fordi dette spil ikke er online, og dets kontrol og grafik er ikke så god. Så jeg beder dig venligst forbedre det.......
Englekjoler III - MindMyAngel
Temmelig god Fall Guys-genindspilning! Men jeg vil kun have 1 ting, kan du venligst tilføje "dykket", når du dobbeltspringer? Eller bare tilføje en dykkeknap. Tak!
Fall Dudes (Early Access) እንቅስቃሴ ያለባቸው dey
Så dårligt spil. Jeg hurtigt downlod dette spil .men forbindelse problam. Jeg opan et intarnet, men ikke startedded. Jeg åbner wifi, men er ikke startet hvorfor?. Ret venligst dette spil. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Spillet er ok, fordi fall guys er langt bedre end dette. Jeg er glad for at se, at du bringer multiplayer-mode til fall dudes. Jeg kunne ikke lide de fyre, der er mennesker, og vi kan ikke holde eller skubbe nogen, og jeg kunne endda ikke lide karakterens løbemønster.Hovedårsagen til, at du ikke kan lide dit spil er - det har masser af annoncer, og kun en spiller, der betaler for at spille, kan få fantastiske privilegier, og hvis en spiller, der kan spille gratis, spiller spillet, skal han se antallet af videoer for kun at få 50 peps 😑
Dejligt spil grafikken kan være bedre mere selvlavede niveauer bør tilføjes, et nyt kæledyr kan tilføjes som nogle gange kan vise dig den rigtige vej til din sejr tilpasning af karakteren bør tilføjes og sidst men ikke mindst multiplayer med rigtige spillere dette spil nu bare have bots, som altid vil jagte dig, kan der er en meget lav chance for, at du vinder det sidste niveau, bots er nogle gange glitchy og kan bare gå gennem vægge.
Fejlen 'Kan ikke oprette forbindelse til internettet'. Jeg ved ikke, om det er fordi jeg ikke har Google Play-spil installeret. Tjek venligst dette og ret. OnePlus 5T, Android 10.
Kameraets følsomhed er for høj. Ret venligst kamerafølsomheden i næste opdatering. Det er svært at spille i så høj følsomhed såvel som i lav følsomhed, intet er forskelligt mellem lav og høj kamerafølsomhed. Ret venligst kamerafølsomheden i næste opdatering. Btw spillet er meget fabelagtig
Utrolig! Elsker det bare. Omtrent den samme som efterårets pc-version. Men en ulempe - kun én tilstand, tilføj venligst mere tilstand hurtigt.
Generelt er det et fantastisk spil, men det kan have flere niveauer, og grafikken føles som 2010, i stedet for underlige mennesker, burde karaktererne være mere som nogle søde dyr, og til sidst skulle det have en multiplayer, kontra og kontrollerne skulle være bedre, som jeg tror vil gøre dette spil til det bedste alternativ til Fall-fyrene, Ultimate Knockout
Det hele er i orden.. grafikkvalitet, gameplay, kontrol. Men annoncerne er så meget irriterende mere end de normale annoncer..det er bare uretfærdigt, at én annonce pr. spil...det er bare for meget..så fjern venligst annoncer på denne måde.
The Heroic Legend of Eagarlnia Strategie elrn
Jeg kan så godt lide dette spil, der gerne vil spille efterår gutter, de kan spille dette fantastiske spil, men udvikler bedes Tilføj online-tilstand, og når du vil lave online-tilstand, så tilføj en funktion for at tilføje en ven, jeg kan godt lide dette spil, og når jeg vinder, hvorfor er vi Får ikke prisen, ret venligst.
Fall Dudes (Early Access) ארקייד aodl
Hej alle sammen, jeg hader dette spil, fordi det er så laggy på alle niveauer, og mit netværk fungerer perfekt, men det er så laggy, så venligst venligst venligst venligst venligst venligst venligst reparer dette, ellers VIL JEG SLETTE DETTE SPIL!!!!!!!
Nogle gange halter det. Den har flere fejl. Det tager også tid at spille med mobildata. Men det er ok, for det er stadig under udvikling. Alt i alt en god oplevelse
Jeg ville normalt give 5 stjerner. Men de giver de nøjagtige datoer for næste opdatering, og de udgiver ikke opdateringen på den givne dato....så kun 1 stjerne